ZWROT
W celu zwrócenia zakupionego towaru Klient powinien w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować Sprzedawcę o chęci zwrotu zakupu. (Przykładowy formularz jest zawarty w linku: zwrot). Oświadczenie można przesłać pocztą elektroniczną na adres sklep@jakob-czapki.pl, wpisując w temacie wiadomości “Zwrot”. Skontaktujemy się z Państwem jak dotrze do nas zwrot produktu.
Następnie w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup na adres:
JAKOB CZAPKI
ul. SZAFARZY 5
04-445 Warszawa
Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru.
REKLAMACJA
O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres sklep@jakob-czapki.pl, w temacie wiadomości wpisując “Reklamacja”.
Reklamowany towar wraz z wydrukowanym oświadczeniem oraz dowodem zakupu należy przesłać na adres:
JAKOB CZAPKI
ul. SZAFARZY 5
04-445 Warszawa
Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.
Przykładowy formularz: reklamacja
* Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z błędnego użytkowania oferowanych produktów.